مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: با هدف تقویت مدرسان و توانمند سازی آنان کارگاه آموزشی در کشور آلمان برگزار می‌شود.

متخصصان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به کشور آلمان می‌روند/ همکاری بین‌المللی در راستای تقویت توان مدرسانطالبی مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کارگاه آموزشی این دانشگاه و کشور آلمان اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری که با کشور آلمان داشته‌ایم کارگاه آموزشی در زمینه سرمایشی، گرمایشی و تهویه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه از توان دانشجویان متخصص سراسر کشور بهره برده‌ایم، گفت: در رشته‌های تأسیسات، الکترونیک از دانشجویان متخصص استفاده کرده‌ایم و آنها در سامانه‌ای که مدت‌ها قبل باز شده بود، ثبت‌نام کردند.

مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره تعداد افرادی که در این کارگاه حضور دارند، بیان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از مراکز مختلف در این کارگاه ثبت‌نام کردند که ۳۰ نفر از آنها بر اساس رشته، تخصص و سن انتخاب شدند.

طالبی ادامه داد: از میان این ۳۰ نفر ۱۵نفر سپتامبر امسال به کارگاهی آموزشی در کشور آلمان اعزام می‌شوند.

 برگزاری کارگاه ۲ هفته‌ای با هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به مدت ۲ هفته در کشور آلمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کارگاه با هزینه دولت آلمان و بر اساس تفاهم‌نامه وزارت آموزش عالی این کشور با دانشگاه فنی و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی برگزار می‌شود.

مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره برنامه‌های بین‌المللی دیگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: برگزاری این کارگاه استارت کار ما بوده و قرار است با مراکز بین‌المللی دیگری هم تفاهم‌نامه‌هایی به امضا برسد تا بر اساس آنها نیازها و چالش‌های آموزشی برطرف شود.

طالبی یادآوری کرد: برنامه‌های پیشروی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هدف تقویت و توانمند سازی مدرسان این دانشگاه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار