محمد ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان به علت محرومیت نمی تواند این تیم برابر تراکتورسازی همراهی کند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی حساس و مهم هفته بیستم بین تراکتورسازی و سپاهان در حالی روز جمعه برگزار می شود که محمد ابراهیمی به علت مصدومیت قادر به همراهی طلایی پوشان اصفهان نیست. 

محمد ابراهیمی در اردوی ترکیه دچار مصدومیت شد و هنوز مراحل درمانی اش را سپری می کند. بنابراین این بازیکن نمی تواند تیمش را برابر تراکتورسازی همراهی کند. 

ابراهیمی در سال های گذشته در تراکتورسازی بازی می کرد و  او بین هواداران تبریزی از محبوبیت خاصی برخوردار بود و به اف ۱۴ تبریزی ها  معروف شد. به هر حال این بازیکن خیلی دوست داشت که برابر تیم سابقش تراکتورسازی بازی کند و توانایی خود را به رخ تبریزی ها بکشد اما مصدومیت مانع بازی کردن این بازیکن در روز جمعه شده است.

کی روش استنلی مهاجم گلزن سپاهان هم یکی از مصدومان این تیم اصفهانی است اما طبق اعلام پزشک سپاهان مصدومیت این بازیکن جزیی است و به بازی روز جمعه با تراکتورسازی می رسد.  

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان ضمن تایید این مطلب گفت: همه بازیکنان تیم ما آماده بازی با تراکتورسازی هستند و فقط ابراهیمی مصدوم است و قادر به همراهی تیم خود در بازی روز جمعه نیست. این بازیکن بعد از بازی با تراکتورسازی در تمرینات گروهی حضور می یابد تا با صلاحدید کادر فنی در بازی های بعدی حضور یابد.


 بیشتر بخوانید: 

تکسیرا: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

سپاهان اصفهان ۳ - ۰ سپیدرود رشت / بازگشت طلایی پوشان به صدر

از مات شدن برانکو در اهواز تا برد سپاهان و پدیده مقابل حریفان


انتهای پیام/ 

غایب سپاهان برابر تراکتورسازی مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار