اخبار ورزشی از دو و میدانی ناشنوایان، فوتسال، والیبال، و فوتبال را در روز سه شنبه ۷ اسفندماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  سه شنبه شاهد خبر‌هایی، از  پایان رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان  پسر در قزوین، دعوت فوتسالیست‌های قزوینی به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۰ سال،فوتبالیست‌های الوندی و تاکستانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند،فوتسالیست قزوینی قهرمان رقابت‌های آسیا اقیانوسیه ناشنوایان شد، تیم فوتبال کاسپین امروز به مصاف داماش گیلان می‌رود و تیم والیبال دختران شهرداری قزوین به لیگ برتر صعود کرد هستید.

رقابت‌های دو و میدانی جوانان ناشنوایان پسر کشور در قزوین به پایان رسید

در پایان این رقابت‌ها و در رقابت‌ها ۱۲ ماده، تیم‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان اول تا سوم شدند و قزوین میزبان با یک امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاد.

در مسابقات دختران هم که روز گذشته برگزار شد، در پایان رقابت در ۹ ماده تیم‌های اصفهان، یزد، اردبیل اول تا سوم شدند و قزوین میزبان هم ششم شد.

این رقابت‌ها به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان، معلم و جاده سلامت قزوین برگزار شد.

دعوت فوتسالیست‌های قزوینی به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۰ سال

سهند رضاپور و مسلم حیدری از قزوین به دهمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال فراخوانده شدند.

این اردو از روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه به مدت ۳ روز در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

فوتبالیست‌های الوندی و تاکستانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند

سید محمد خرم الحسینی فوتبالیست الوندی تیم ماشین سازی تبریز و حمیدرضاطاهرخانی بازیکن تاکستانی تیم سپیدرود رشت از سوی زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید به مرحله جدید تمرینات فراخوانده شدند.

اردوی تیم ملی فوتبال امید از ۱۱ اسفند در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز و ملی پوشان خود را برای شرکت در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در گروه سوم آماده می‌کنند.

فوتسالیست قزوینی قهرمان رقابت‌های آسیا اقیانوسیه ناشنوایان شد

تیم ملی فوتسال ناشنوایان که در ترکیب خود از مظاهر شیرزاد ملی پوش استان استفاده می‌کرد در دیدار پایانی از سد ژاپن گذشت و به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه رسید.

مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در تایلند برگزار شد.

تیم فوتبال کاسپین امروز به مصاف داماش گیلان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور و در بازی هفته بیست و یکم، تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خانگی برابر داماش گیلان صف آرایی می‌کند،این بازی ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

این بازی مصاف کاسپین و داماش، تیم‌های هشتم و دوم گروه شمال لیگ دو است.

تیم والیبال دختران شهرداری قزوین به لیگ برتر صعود کرد

در پایان مرحله مقدماتی مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور، تیم دختران شهرداری قزوین با با برد و یک باخت و حضور در جمع چهار تیم نهایی به لیگ برتر صعود کرد.

دختران بلندقامت قزوینی در اولین بازی با نتیجه ۱ به ۳ مغلوب اکسون شدند، بازی دوم را با نتیجه ۳ به ۱ از وارنای گیلان بردند و در بازی سوم سه بر صفر فرهنگ سرای جوان ارومیه را برد.

تیم دختران شهرداری قزوین در مرحله نیمه نهایی امروز برابر باریج اسانس کاشان به میدان می‌رود.

مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن بعثت قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.