اخبار ورزشی از دو و میدانی، والیبال، شنا، اتومبیلرانی و کاراته را در روز یکشنبه ۵ اسفندماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  یکشنبه شاهد خبر‌هایی، از آغاز رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان آقایان و بانوان در قزوین،دعوت سه والیبالیست نونهال قزوینی به اردوی ملی،هشت نشان بانوان استان در رقابت‌های شنا قهرمانی کشور،قهرمانی رانندگان استان در رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور،اولین دوره مسابقات کاراته چند جانبه شهر خاکعلی برگزار شد و درخشش کاراته کا‌های استان در هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر هستید.

آغاز رقابت‌های دو و میدانی ناشنوایان آقایان و بانوان در قزوین

ششمین دوره رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور و اولین دوره رقابت‌های دو و میدانی جوانان ناشنوای کشور از صبح امروز در قزوین آغاز شد.

در این رقابت‌ها ۱۶ تیم و ۱۶۰ ورزشکار با هم در ورزشگاه سردار آزادگان، جاده سلامت و ورزشگاه معلم قزوین رقابت می‌کنند.

این رقابت‌ها فردا با معرفی برترین‌ها به پایان می‌رسد.

دعوت سه والیبالیست نونهال قزوینی به اردوی ملی

علیرضا ولایی، پوریا دهقان و صادق عبداللهی سویری از قزوین به اردوی استعداد‌های برتر کشور والیبال دعوت شدند.

اولین اردوی منتخبان المپیاد استعداد‌های برتر از ۸ تا ۱۳ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

هشت نشان بانوان استان در رقابت‌های شنا قهرمانی کشور

در پایان این رقابت‌ها یگانه ربانی‌ها در گروه سنی ۱۸-۲۴ سال در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت مدال نقره و در ۱۰۰ متر کرال سینه مدال برنز کسب کرد.

طیبه شریفی دیگر شرکت کننده قزوین نیز در گروه سنی ۲۵-۲۹ سال ۱۰۰ متر کرال سینه، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه به مدال نقره دست یافت.

الناز یخچالیان از دیگر شرکت کنندگان در همین گروه سنی نیز در ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر پروانه عنوان چهارم را به دست آورد.

مه نوش مهرنگار نیز در گروه سنی ۳۰-۳۴ سال مدال طلا در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، مدال نقره در ۱۰۰ متر سینه، مدال برنز در ۱۰۰ متر پروانه و عنوان چهارم در ۱۰۰ متر پشت را به دست آورد.

سعیده ریاضی هدایت تیم استان را بر عهده داشت.

مسابقات شنا قهرمانی بانوان کشور در شهر زنجان برگزار شد

قهرمانی رانندگان استان در رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور

در پایان چهارمین دوره مسابقات تورینگ و سافاری قهرمانی کشور جام ارسباران، بیژن رحمانی و سیدتقی آصف الحسینی از قزوین نایب قهرمان شدند.

این مرحله از مسابقات سافاری با شرکت:بیش از شصت راننده طی دو روز در مسیر تبریز، اهر، کلیبر، اهر، تبریز با عبور از نواحی بکر و زیبای پربرف و کوهستانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

در رده بندی تیمی استان‌ها و محاسبه امتیازات چهاردروه مسابقات تورینگ و سافاری قهرمانی کشور در سال ١٣٩٧ استان‌های قزوین، البرز و اردبیل به ترتیب در رده اول، دوم و سوم شدند.

اولین دوره مسابقات کاراته چند جانبه شهر خاکعلی برگزار شد

این رقابت‌ها با حضور ۸۶ کاراته کت ازتیم‌های شهدا‌ی خاکعلی، المپیک ۲۰۲۰محمودآباد، آبیک، گروه صنعتی پاکشو (مرصاد) قزوین و کانون امام خمینی محمدیه برگزار شد.

در پایان تیم‌های محمدیه، آبیک و خاکعلی اول تا سوم شدند.

درخشش کاراته کا‌های استان در هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر

در پایان این رقابت‌ها تیم استان موفق به کسب ۴۲ مدال طلا،۴۶ مدال نقره و ۴۶ مدال برنز شدند.

۱۴۵ نفر کاراته، ۱۳نفر داور،۸ نفرمربی و سرپرست تیم منتخب استان در این رقابت‌های دو روزه که به میزبانی سالن تختی استان تهران برگزار شد را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.