اخبار ورزشی از تنیس روی میز، فوتسال، فوتبال و هاپکیدو را در روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  سه شنبه شاهد خبر‌هایی، از آغاز رقابت بانوان تنیسور کارمند در قزوین،  قهرمانی تیم شیشه دارویی رازی در مسابقات جام فجر فوتسال کارگری شهرستان تاکستان،شکست تیم فوتبال کاسپین و عنوان سوم تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور سیستم هاپکیدو ksb هستید.

آغاز رقابت بانوان تنیسور کارمند در قزوین

سومین دوره مسابقات تنیس روی میز کارمندان دولت سراسر کشور در بخش بانوان از صبح امروز در قزوین با حضور ۱۹ تیم آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی طی روز‌های ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند به میزبانی خانه بین المللی تنیس روی میز قزوین برگزار خواهد شد.

قهرمانی تیم شیشه دارویی رازی در مسابقات جام فجر فوتسال کارگری شهرستان تاکستان

تیم شیشه دارویی رازی با غلبه بر تیم نفیس شیشه در دیدار پایانی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد. تیم پرشین فولاد هم در دیدار رده بندی با برتری بر پارس پیچ مقام سومی را از آن خود کرد.

رقابت‌های فوتسال کارگری شهرستان تاکستان جام فجر با حضور ٨ تیم برگزار شد.

شکست تیم فوتبال کاسپین

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو و در بازی هفته بیستم، تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خارج از خانه برابر شهرداری بم با یک گل شکست خورد.

تیم‌های فوتبال کاسپین قزوین هم اکنون با ۲۵ امتیاز در مکان هشتم گروه شمال این رقابت‌ها قرار دارد.

عنوان سوم تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور سیستم هاپکیدو ksb

در پایان این رقابت‌ها تیم استان با کسب ۶ مدال طلا،۳مدال نقره و۷ مدال برنز بعد از تیم‌های خراسان رضوی و جنوبی به مقام سوم دست یافت.

این رقابت‌ها با شرکت ۳۵۰ ورزشکار از ۱۷ تیم به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.