معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران گفت: اکران فیلم‌های رشد در مدارس استان از ۱۱ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد علی جوادی معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران گفت: فیلم‌های چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد از روز ۱۱ اسفند بمدت ۶ روز در مدارس ۲۵ شهرستان و منطقه استان برای دانش آموزان اکران و پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه اکران فیلم‌ها در شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود، افزود: در این مدت ۴۳ فیلم برای ۳ گروه دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها اکران می‌شود که کانون‌های هر شهرستان و منطقه و مدارس مجری این برنامه خواهند بود.

معاون پژوهش آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه موضوعات فیلم‌ها در زمینه داستانی، داستان کوتاه، مستند و پویانمایی است، گفت: ۴۷ فیلم متناسب با دانش‌آموزان دوره اول، دوم ابتدایی، دوره اول، دوم متوسطه، ۷ فیلم مربوط به مربیان و معلمان، و ۳ فیلم مربوط به خانواده‌ها است.

جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم رشد نام جشنواره‌ای سینمایی است که هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ایران و دفتر تأمین رسانه‌های آموزشی این وزارتخانه برگزار می‌شود.

این جشنواره با ۴۴ سال سابقه و ۳۷ دوره برگزاری، قدیمی‌ترین جشنوارهٔ فیلم در ایران است. محور اصلی جشنواره فیلم رشد به بررسی آثار علمی آموزشی با نگاه به امور درسی اختصاص دارد.

انتهای پیام/آ

اکران آموزشی فیلم‌های جشنواره رشد در مدارس استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.