چهل و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ساری آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:امسال در چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد مازندران، ۵۴ فیلم اکران شد.

وی با بیان اینکه فیلمسازان آثار خود را به جشنواره ارسال کردند و از سوم تا دهم آذر در مشهد داوری شد، افزود: آثار برگزیده از ۱۹ اسفند تا ۲۳ اسفند در سطح استان اکران می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مدرسه دو برنامه تربیت رسمی و غیر رسمی دارد، گفت: حرف نهایی جشنواره فیلم رشد برای انسجام‌بخشی به سیستم آموزش وپرورش است که باید ابتدا در برنامه درسی انسجام ایجاد کرد.

قاسمی افزود: در جشنواره فیلم رشد موضوعات اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تعلیم و تربیت اسلامی، فرهنگ و تمدن، سبک زندگی، تعلیم و تربیت، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، حفظ سرمایه ملی، علم و زندگی و بخش ویژه در قالب فیلم‌های مستند علمی و آموزشی، مستند، داستان کوتاه، پویانمایی و داستان بلند به تصویر آمده است.

وی گفت: فیلم‌های منتخب مازندران، ۱۷ فیلم از مقطع متوسطه اول، هشت فیلم از مقطع متوسطه دوم، ۲۰ فیلم از مقطع ابتدایی و نه فیلم با موضوع خانواده از هر سه مقطع بوده است.

انتهای پیام/آ

اکران ۵۴ فیلم جشنواره بین المللی رشد در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.