معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت : تلاشگران امروز برگزیدگان فردا با اجرای عدالت آموزشی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،ناهید فضلی، معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای بهینه عدالت آموزشی، مسابقه‌ای از آثار در زمینه‌های خط، نقاشی، داستان کوتاه، تحقیق و پژوهش و دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان ابتدایی عشایری در طرح تلاشگران امروز، برگزیدگان فردا برگزار شد. وی افزود: در این مسابقه، بیش از ۳۰۰ اثر از دانش‌آموزان از ۱۵ منطقه به مرحله استانی ارسال شده بود که پس از داوری، ۷۴ اثر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

وی گفت : این طرح در راستای عدالت آموزشی و راهکار ۳-۵ سند تحول بنیادین، توانمندسازی دانش‌آموزان ساکن در مناطق محروم، عشایر کوچ‌نشین و همچنین مناطق دو زبانه با نیاز‌های ویژه با تأکید بر ایجاد فرصت‌های آموزشی متنوع و با کیفیت، باید برای دانش‌آموزان عشایری اجرا شود.

فضلی در ادامه افزود: طرح‌های عشایری در راستای برنامه درسی بوده و فراهم نمودن فرصت و بستر‌های پرورش استعداد، خلاقیت و تعمیق یادگیری دانش‌آموزان، علاوه بر پویایی نظام آموزشی و پرورشی و برجسته‌کردن نقش آن، در توسعه جامعه در تمام سطوح، زمینه‌ساز تربیت و پرورش نسلی پویا و خلاق نیز خواهد شد که امیدوار هستیم و مطمئن که در آینده‌ای نزدیک، ثمرات آن در تار و پود جامعه به بار می‌نشیند .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای بهینه عدالت آموزشی

 

برچسب ها: مطبوعات ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.