مسؤول اجرای طرح مادران آسمانی در کرمانشاه گفت : به مناسبت میلادحضرت زهرا (س) و پاسداشت مقام شهدا، مردم قدر شناس کرمانشاه به دیدار مادران شهدا می‌روند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،مهراد معارف‌وند مسؤول اجرای طرح مادران آسمانی در کرمانشاه گفت : دهمین دوره طرح مادران آسمانی اجرا شدطرح مردمی مادران آسمانی همزمان با روز میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی گفت : سامانه Arsh.ir برای ثبت‌نام مادران شهدا طراحی شده که تا‌کنون مشخصات بیش از ۱۸ هزار مادر شهید در آن به ثبت رسیده است.

به گفته وی شرکت در این طرح به‌عنوان خادم طرح مادران آسمانی برای عموم آزاد است، هم‌استانی‌ها برای شرکت در این طرح می‌توانند در سامانه Arsh.ir ثبت‌نام کنند.

معارف وند افزود: طرح مادران آسمانی به صورت مردمی و خودجوش اجرا می‌شود به هیچ نهاد و ارگانی وابسته نیست و تمامی فعالیت‌ها آن از سوی خیران و مردم نیکوکار تأمین می‌شود.

در این طرح در راستای تکریم مادران شهدا خادمان به همراه گروه‌های مردمی، مسؤولان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت هدایایی را تهیه و همراه با تصویری از شهدا به منزل شهیدان می‌روند و روز مادر را به آن‌ها تبریک می‌گویند.

 

 

انتهای پیام/د

دهمین دوره طرح مادران آسمانی اجرا شد

 

برچسب ها: ائمه اطهار ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.