نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: رسانه نقش مؤثری در امیدبخشی دارد و باید از انعکاس اخباری که امنیت را تحت الشعاع قرار می‌دهد، پرهیز شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیرعامل خبرگزاری ایسنا کشور گفت: رسانه‌ها در امیدبخشی و امنیت جامعه بسیار مؤثر هستند و ممکن است خبری نابجا شهری را به آشوب بکشد و باید از انعکاس چنین اخباری که امنیت را تحت الشعاع قرار می‌دهد، پرهیز کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: رسانه‌ها در کار اطلاع‌رسانی باید امانت‌دار باشند و صدای دین، مظلومیت، حق‌طلبی و آیین انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) را به تمام جهان برسانند و تلاش کنند تا هیچ مانعی این رسالت مهم را تحت الشعاع خود قرار ندهد.

وی فراجناحی بودن را لازمه کار خبری دانست و ابراز داشت: باید خبرگزاری و رسانه‌ی انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) باشیم تا بتوانیم بر اساس رسالت‌های الهی پیش برویم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه خداوند در قرآن بر حمایت از مظلوم و مستضعف تأکید بسیار زیادی دارد، اضافه کرد: اگر در حمایت از مظلوم و مستضعف کوتاهی کنیم و از آن‌ها حمایت نکنیم، رسالت دینی و الهی خود را انجام نداده‌ایم.

علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری ایسنای کشور هم در ابتدای این دیدار بیان کرد: تلاش می‌کنیم در فعالیت‌های رسانه‌ای و پوشش اخبار اخلاق را رعایت کنیم و امانت‌دار باشیم و خبط و ربط سیاسی را وارد کار خبری نکنیم.

وی افزود: مشی خبرگزاری ایسنا بر این است تا با آبروی افراد بازی نشود چرا که آبروی مؤمن در ادبیات دینی ما محترم شمرده شده است.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنای کشور عنوان کرد: همت بر این است که ضمن صادقانه بودن اخبار، مصلحت نظام را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ک

 دیدار مدیرعامل خبرگزاری ایسنا کشور با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار