با حضور مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولین شهرستان شهربابک امروز ساختمان جدید دیالیز بیمارستان این شهرستان افتتاح شد‌.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زین الدینی ، مدیر بیمارستان، ولی عصر (عج) شهرستان شهربابک در مراسم افتتاح ساختمان جدید دیالیز بیمارستان این شهرستان گفت: به علت محدودیت فضا در بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) و به دلیل ایجاد مشکلات فراوان در نحوه خدمت‌رسانی به بیماران، با صرف یک میلیارد و دویست میلیون تومان ساختمان جدید دیالیز با مساحت ۲۹۴ متر مربع در کنار بیمارستان احداث و راه‌اندازی و تجهیز شد.

 زین الدینی اظهار کرد: در این بخش ده دستگاه دیالیز راه اندازی شده است تا بیمارانی که دچار مشکل کلیوی هستند برای انجام دیالیز با صرف هزینه بیشتر به سایر مراکز درمانی استان مراجعه نکنند.

وی افزود: هزینه ساخت این واحد که ۸۰۰ میلیون تومان شده است را خیر دکتر محمد ابراهیمی میمند متخصص چشم پرداخت نموده است و بیش از ۱۶۰ میلیون هم توسط خیرین شهرستان جهت خرید تجهیزات پرداخت شده است.

زین الدینی اظهار کرد: علاوه بر دستگاه‌های قدیمی بیمارستان تعدادی از دستگاه‌های دیالیز هم توسط بنیاد بیماری‌های خاص کشور خریداری و در این بخش نصب گردید‌.

بخش دیالیز بیمارستان شهربابک قادر است بیماران کلیوی شهرستان‌های همجوار را هم تحت پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/ی

بخش دیالیز بیمارستان شهربابک راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار