با پیگیری نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ۳ دستگاه دیالیز به کلینیک اختصاص یافته و آماده واگذاری به این مرکز است.

تامین ۳ دستگاه دیالیز کلینیک جواد الائمه(ع) کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : در بازدیدی که از کلینیک جوادالائمه (ع) کرمان داشتیم، کمبود دستگاه دیالیز و در پی آن عدم پذیرش بخش عظیمی از بیماران دیالیزی مشاهده گردید.

وی افزود : با توجه به قیمت بالای دستگاههای دیالیز و عدم توان پرداخت آن از سوی این مرکز، سریعا مشکل مورد نظر را از طریق نشست با مدیران بنیاد امور بیماری های خاص و مسئولان وزارت بهداشت و درمان پیگیری نمودیم.

زاهدی گفت : با پیگیری های صورت گرفته، ۳دستگاه دیالیز طی نامه معاون هماهنگی و امور استان ها به این کیلینیک اختصاص و آماده واگذاری می باشند که با ارائه مدارک لازم هرچه سریعتر نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود : در این شرایط سخت اقتصادی باید تمام هم و غم خود را جهت آسایش و رفاه مردم به کارگرفته و همچنین دغدغه ای در رابطه با نبود امکانات مورد نظر جهت درمان بیماری آنها وجود نداشته باشد.


انتهای پیام /س

 

اختصاص ۳ دستگاه دیالیز به کلینیک جواد الائمه(ع) کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.