رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان بیرجند از رشد ۲۰۰ درصدی حضور صنعتگران بیرجندی در نمایشگاه‌های داخلی کشور خبر داد.

فولادی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجنددر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:بیش از ۸۵ نفر صنعتگرشهرستان بیرجند در نمایشگا ههای داخلی در سال ۹۷ شرکت کردند که رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.


وی افزود:هدف از برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و ملی صنایع دستی عرضه و نمایش هنر‌های سنتی، گسترش و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اسلامی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه است.


فولادی گفت: نمایشگاه فرصتی است برای ایجاد تعامل بین هنرمندان جهت ارتقاء سطح کیفی تولیدات و ایجاد رقابت پذیری مناسب بین هنرمندان صنایع دستی در خصوص قیمت تولیدات و در نهایت ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی صنایع دستی و در پایان معرفی و شناخت هنرمندان برگزیده و نمونه در هریک از گروه‌های خاص می‌باشد.


وی ادامه داد:اگر تولید کنندگان ما امروز اجناس خود را با کیفیت بالا نیز تولید کنند، اما بازاری برای عرضه مستقیم کالای خود نداشته باشند به طور حتم موفق عمل نخواهند کردو ظرفیت نمایشگاه‌ها می‌تواند در اوضاع و احوال کنونی کشور کمک حال خوبی، به خصوص در حوزه صنایع دستی و گردشگری باشد.
انتهای پیام/ب


حضور صنعتگران بیرجندی در نمایشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.