«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در حساب توییتر خود بر مسئله ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر بر ساخت دیوار مرزی مکزیک برای تأمین امنیت در بخش جنوبی این کشور تأکید کرد.

وی در توییتر نوشت: ما یک حالت فوق العاده ملی در مرز جنوبی کشور داریم. گشت مرزی، ارتش و نیرو‌های ما کار بزرگی انجام می‌دهند؛ اما بدون دیوار-–که هم اکنون در حال احداث است—شما نمی‌توانید امنیت مرزی داشته باشید. مواد مخدر، باند‌های تبهکار و قاچاق انسانی باید متوقف شود.

دونالد ترامپ همچنین یکی دیگر از توییت‌های خود که مربوط به سه روز پیش بود را بار دیگر منتشر کرد. وی در این توییت نوشته بود: «ریچارد بر» سناتور بسیار مورد احترامی که ریاست کمیته منتخب اطلاعات سنا را برعهده دارد پس از مصاحبه با بیش از ۲۰۰ شاهد و بررسی بیش از ۲ میلیون صفحه سند اعلام کرد «ما هیچ نوع تبانی میان کمپین ترامپ و روسیه پیدا نکردیم. تعقیب توهماتی که برای کشورمان هم بسیار بد است، باید پایان یابد!»

سناتور ریچارد بر اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد کمیته منتخب اطلاعات سنا به هیچگونه شواهدی مبنی بر وجود تبانی میان کمپین ترامپ و روسیه در سال ۲۰۱۶ دست نیافته است.

رئیس جمهور آمریکا از جمعه هفته گذشته برای تأمین بودجه مورد نیاز ساخت دیوار مرزی مکزیک حالت فوق العاده ملی اعلام کرد. پافشاری او برای ساخت این دیوار حتی باعث شد دولت آمریکا در تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته میلادی به مدت ۳۵ روز تعطیل شود. این طولانی‌ترین تعطیلی کل تاریخ آمریکا محسوب می‌شود. رئیس جمهور آمریکا خواستار تخصیص بودجه‌ی ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری برای ساخت این دیوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار