رییس اداره تعزیرات حکومتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی متخلفان قاچاق سوخت و کالا در شهرستان قصرشیرین از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،مسعود همتی رییس اداره تعزیرات حکومتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت : میزان جریمه برای ۸۰۰ پرونده قاچاق سوخت و سایر کالا‌ها از سوی تعزیزات حکومتی غرب استان کرمانشاه صادر است.

وی گفت : با تلاش ماموران هنگ مرزی و ستاد مقابله با قاچاق در قصرشیرین ۶۰۰ هزار لیتر سوخت کشف و ضبط شده که به شرکت فرآورده‌های نفتی تحویل شده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: تعزیرات حکومتی یک مرجع نظارتی و رسیدگی است و در چارچوب قانون با پرونده‌های قاچاق و واحد‌های صنفی متخلف بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد می‌کند.

فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به افزایش بی رویه قاچاق سوخت در مرز‌های کشور و در قصرشیرین، برخورد با افرادی که مبادرت به عرضه سوخت خارج از شبکه و فروش آن به عراقی‌ها می‌کنند، در دستور کار شورای تامین این شهرستان است.

مرادعلی تاتار از قشر‌های مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت و مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی، هرگونه موارد مشکوک را به مسئولان اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

 

 

انتهای پیام/د

صدور جریمه برای ۸۰۰ پرونده قاچاق سوخت و سایر کالا‌

 

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.