مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: متخلفان بهداشت و درمان استان کرمانشاه بیش از ۲۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری  متخلفان بهداشتی  به جریمه نقدی محکوم شدند گفت: آمار پرونده ها‌ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بخش بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی را ۷۰ فقره عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه متخلفان بهداشتی  به بیش از ۲۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزارریال محکوم شده اند گفت:تعزیرات حکومتی کرمانشاه متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات را به بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم نمود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تشریح عملکرد شعب و اجرای احکام، آمار پرونده ها‌ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در بخش کالا و خدمات ۱۰۲۶ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مربوط مبلغ بیش از ۸ میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۶۳۷ ریال محکومیت صادر شده است.

وی  افزود: با همت و تلاش همکاران ۱۰۰ ٪ پرونده‌های وارده مختومه شده و بیشترین فراوانی تخلفات عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور است و در این راستا بایستی فرهنگ سازی از طریق دستگاه‌های نظارتی صورت پذیرد.

انتهای  پیام/ز
 
 

۱۰۰ ٪ پرونده‌های وارده به تعزیرات کرمانشاه  مختومه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.