فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: برای دفاع از مملکت فرقی نمی‌کند کجا باشیم؛ بلکه هدف این است که از مرز و بوم کشورمان دفاع کنیم و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر و شهدای شمالغرب و مدافعان حرم که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران با جان و دل بیانیه گام دوم رهبری را تحقق می‌بخشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و ملت ایران همیشه نشان داده پشتیبان نظام اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده است و داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام خاطره شهدا امری لازم و ضروری است و من از بانیان برگزاری یادواره‌های شهدا در اردبیل تشکر می‌کنم.

اوصانلو تصریح کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلااب اسلامی ایران می‌گذرد و به برکت خون پاک شهدای والامقام هر روز که می‌گذرد ملت قهرمان ایران بیش‌تر از همیشه در صحنه حاضر بوده و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با نقشه‌های مختلف درصدد تضعیف نظام هستند که با هوشیاری ملت ایران پرچم انقلاب اسلامی ایران پابرجا می‌ماند و تمام نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: رزمندگان آذربایجان و به ویژه اردبیل نقش اساسی در عملیات کربلای ۴ و ۵ و بدر و خیبر داشتند و شهید مهدی باکری نقش ارزنده‌ای داشت که یاد و خاطرش برای همیشه جاودان می‌ماند و تا آخرین لحظه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

اوصانلو بیان کرد: هم‌اکنون خاکریز‌های کشورمان در داخل کشور نیست و ما در خارج از کشور دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان در سوریه و مناطق مختلف گفت: امروز ارتش جهانی اسلامی برای دفاع از مرز‌های اسلامی تشکیل داده شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور گفت: برای دفاع از مملکت فرقی نمی‌کند در شمال غرب حضور داشته باشیم یا در مرز‌های اسرائیل؛ بلکه هدف ما این است که از مرز و بوم کشورمان دفاع کنیم و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

اوصانلو گفت: هم‌اکنون در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و راهکاری اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و قرارگیری در مسیر شهدای والامقام است.

وی افزود: برای این انقلاب شهدای والامقامی داریم که در سایه این شهدا امنیت و اقتدار همه‌جانبه‌ای در کشورمان به وجود آمده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور تصریح کرد: دشمنان امروز به اقتدار و عظمت ملت ایران پی برده‌اند و حساب ویژه‌ای روی ایران باز شده است.

اوصانلو گفت: ما مسئولان نیز بدانند که در رکاب ولایت فقیه باشند ما در کنار آنان هستیم و بی‌شک کسانی که می‌ترسند نفوذی و اجنبی هستند.

انتهای پیام/ح

حل مشکل اقتصادی کشور در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است

 

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.