رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از کشف و معدوم کردن بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در شیراز خبر داد.

معدوم سازی بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا قاسم پور رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: با توجه به بازدید‌های بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در هفته اخیر، حدود ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف و پس از دستور قضایی، تمامی اقلام معدوم شد.

مسوول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب نیز با اشاره به نظارت و بازدید‌های بازرسان بهداشت محیط، افزود: در بررسی چند واحد صنفی و مشاهده تخلفات، با انجام مراحل قانونی و ارسال پرونده به دادسرا، تمامی اقلام کشف شده با دستور مقام قضایی کشف و با حضور کارشناسان بهداشت محیط و همکاری نیروی انتظامی معدوم سازی شد.

محمد حسین کیانفر با بیان اینکه در حال حاضر پرونده متخلفان در مراجع قضایی در حال رسیدگی است، به متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توصیه کرد تا ضمن رعایت تمامی موازین بهداشتی از عرضه مواد غذایی فاقد مجوز بهداشتی خودداری کنند.

او افزود: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراتب را برای رسیدگی به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

نابودی مواد غذایی غیر قابل مصرف در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار