در آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی جامعة المصطفی العالمیه از برترین‌های رشته‌های مختلف تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در آیین پایانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی جامعة المصطفی العالمیه از برترین‌های رشته‌های مختلف تجلیل شد.

جشنواره که با شعار تربیت و هدایت قرآنی و در دو بخش معارف و مهارت‌های قرآنی برگزار شد، یازده هزار طلبه غیرایرانی، اساتید و شاغلین جامعة المصطفی به همراه خانواده‌های خود در رشته‌های مطالعات قرآنی، تفسیر ترتیبی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، سبک زندگی و حفظ و قرآئت قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند،این جشنواره همچنین به صورت جداگانه در سایر مراکز فعال المصطفی در سایر کشور‌ها برگزار شد.

در این مراسم همچنین از ۳ اثر قرآنی جامعه المصطفی شامل راهبرد‌های قرآنی المصطفی، کتاب شفق به عنوان مجموعه دستاورد‌های ۴۰ ساله قرآنی و حدیثی المصطفی و کتاب قرآنیان المصطفی که به معرفی چهره‌های قرآنی المصطفی می‌پردازد رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس مرکز جامعة المصطفی العالمیه در این مراسم محوریت قرآن کریم در همه ابعاد را از ویژگی‌های بارز تمدن اسلامی دانست و گفت: قرآن کریم مسیر هدایت بشری در زندگی فردی و اجتماعی را به خوبی ترسیم و انسان را به سمت سعادت سوق می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اختتامیه جشنواره قرآنی و حدیثی جامعة المصطفی

برچسب ها: قرآن ، حوزه علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار