جشنواره قرآنی مدهامتان با رقابت بیش از ۳۰۰فعال قرآنی در مجتمع یاوران مهدی(عج) آغازبه کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور ظهر امروز در حاشیه آغاز مسابقات قرآنی مدهامتان با اشاره به برگزاری این مسابقات در پنج رشته گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 20 جزء، اذان و حفظ کل قرآن کریم با حضور 300 نفر در مرحله نهایی برگزار می‌شود.

طاهریان با بیان اینکه در این مسابقات شاهد حضور 30 نفر از بانوان در رشته حفظ کل و همچنین حضور 28 نفر در رشته قرائت قرآن مجید هستیم، افزود: در بخش برادران نیز در رشته تفسیر 55 نفر، در رشته حفظ 20 جزء 21 نفر، در رشته ترتیل 32 نفر، در رشته قرائت 47 نفر و در رشته حفظ قرآن کریم 33 نفر شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بخش تفسیر این مسابقات ویژه ائمه جماعات برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به بخش داوری مسابقات مدهامتان گفت: در بخش تفسیر علی‌اصغر قرائتی، سید حسن هاشمی و حجت‌الاسلام حسین صفری و در بخش خواهران خانم‌ها جمالی، کریم‌زاده، خان‌بابا، صریح‌نژاد و صالحی داوری این مسابقات را بر عهده‌ دارند.

وی عنوان کرد: داوری رشته ترتیل و قرائت در بخش آقایان توسط اخوان‌اقدم، عباسی و لطفی‌نیا، ستوده‌نیا، داوری رشته حفظ آقایان توسط امام‌جمعه، آقایی، پرهیزکار، دولتی، دغاغله و ربیعیان و داوری رشته اذان آقایان توسط ابوالقاسمی، ملکشاهی، سعیدیان و شریف داوری خواهد شد.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر مقدس قم برگزار شده و از نفرات برتر این مسابقات تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار