رئیس اداره فناوری اطلاعات مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: ۱۰ درصد از مشترکان تلفن ثابت استان هنوز احراز هویت نشده اند و در صورت عدم تکمیل مشخصات آن‌ها در سامانه مخابرات، خط تلفن آن‌ها قطع می‌شود.

هویت ۱۰ درصد از مشترکان تلفن ثابت خراسان شمالی نامعلوم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عظیم ذیحق رئیس اداره فناوری اطلاعات مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: براساس الزام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ثبت مشخصات سجلی مشترکان تلفن ثابت در سامانه، تاکنون اطلاعات ۹۰ درصد مشترکان استان دریافت و با مشخصات ثبت شده آن‌ها تطبیق داده شده است.

وی افزود: مشترکانی که هنوز اطلاعات خود را به روز نکرده اند باید برای ادامه دریافت سرویس‌های مخابرات، به دفاتر پیشخوان و یا مراکز مخابرات شهری مراجعه و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات مخابرات منطقه خراسان شمالی در مورد مشترکان روستایی نیز گفت:: این افراد باید به کارگزاران مخابرات در روستا‌ها مراجعه کنند.

ذیحق در مورد اشکالات پرونده‌های تکمیل نشده نیز گفت: منتقل نشدن خط تلفن‌های فروخته شده به نام مالک، تعیین تکلیف نشدن خطوط تلفن متوفیان، ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها از جمله مواردی است که در پرونده‌های تکمیل نشده دیده می‌شود.

رئیس اداره فناوری اطلاعات مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: مخابرات به این افراد اطلاع رسانی کرده و لازم است هر چه زودتر نسبت به تکمیل اطلاعات خط تلفن خود اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به هزینه ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار ریالی واگذاری خط تلفن، بهتر است مشترکان برای تعیین تکلیف خطوط خود تا پایان سال اقدام کنند تا مجبور به پرداخت این رقم برای خرید خط جدید نشوند.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و مخابرات این استان یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت و سیار دارد.
انتهای پیام/ ط

هویت ۱۰ درصد از مشترکان تلفن ثابت خراسان شمالی نامعلوم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.