معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: این واحد شهرداری، پاکسازی سطح شهر مهاباد را آغاز کرده که مرحله اول این کار از زمین‌های خالی شروع شده است.

حسن گیته معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در گفتگو با با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: نیرو‌های خدمات شهری با بهره گیری از ماشین آلات مختلف هر روز صبح به پاکسازی و جمع آوری زباله‌ها از زمین‌های خالی مناطق مختلف شهر می‌پردازند که بخش زیادی از توان نیرو‌ها را برای اجرای خدمات بیشتر به شهروندان صرف خود می‌کند.

وی از شهروندان خواست هر شب زباله‌های خود را در کیسه‌های مخصوص جلوی در بگذارند و از انداختن آن در زمین‌های خالی خودداری کنند چرا که با این کار هم در پاکیزه نگه داشتن شهر مشارکت می کنند و هم درجمع آوری زباله‌ها مددکار نیرو‌های خدمات شهری خواهند بود.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: شهر متعلق به همه شهروندان است و همه باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کنیم چرا که شهر زیبا را شهروندان فهیم می‌سازند.

گیته در پایان اضافه کرد: در ماه پایانی سال و در آستانه‌ی سال جدید قرارداریم و هر سال از اقصی نقاط کشور مهمانان و گردشگران زیادی به شهر مهاباد سفر می‌کنند و لازم است همه در کنار هم برای زیباسازی شهر بکوشیم.

انتهای پیام/ج

پاکسازی و تنظیف سطح شهرستان مهاباد

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.