آموزش پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال برای ۲۱۰ دانش آموز دبیرستان شیخ کبیر بابل انجام شد.

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آموزش پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری برای ۲۱۰ دانش آموز دبیرستان شیخ کبیر بابل برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی از قبیل هشدار‌های ایمنی و اقدامات اولیه در سوختگی و توسعه‌های لازم در صورت بروز در حوادث چهارشنبه سوری آموزش داده شد.

غلام نیا روشن گفت: به همت و پشتیبانی واحد کمیته چهارشنبه سوری سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل کلاس‌های آموزشی  پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری کمک‌های اولیه برای معلمان و مربیان مدارس دولتی و غیرانتفاعی شهرستان  بابل برگزارمی شود.


بیشتر بخوانید: زندگی دوباره مرد ۴۲ ساله در بابل


روابط عمومی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: واحد کمیته چهارشنبه سوری این مرکز آمادگی دارد که کلاس‌های پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و کمک‌های اولیه و آشنایی با سیستم فوریت‌های پزشکی را برای تمام مراکز دولتی، خصوصی و مدارس، در تمام سطوح مختلف در سراسر شهرستان و استان برگزار کند.

غلام نیا روشن گفت: در این کلاس آموزشی علاوه بر آشنایی دانش آموزان بر تجهیزات پزشکی اورژانس در آمبولانس نیز فرهنگ استفاده تماس با اورژانس در مواقع حوادث و نحوه امدادخواهی نیز برای دانش آموزان از سوی کارشناسان آموزشی این مرکز ارائه می‌شود.  

انتهای پیام/ م

آموزش پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال در بابل

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار