دو دستگاه نمایشگر لمسی در موزه مرکزی و موزه قرآن آستان قدس رضوی نصب و راه اندازی شد.

موزه‌های آستان قدس رضوی به نمایشگر‌های لمسی مجهز شدند.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جواد فرهمندنژاد رئیس اداره پژوهش و معرفی آثار موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این نمایشگر‌ها با هدف هم‌سویی با فناوری روز دنیا در ارائه خدمات موزه‌ای بوده است و از طریق آن، اطلاعات موزه‎ای به صورت دیجیتال در اختیار زائران و مجاوران امام رضا (ع) قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این دو دستگاه در موزه مرکزی و موزه قرآن آستان قدس رضوی قرار داده شده است، تصریح کرد: عموم بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگر‌های هوشمند دیجیتال و لمس صفحه آن، به هر اطلاعاتی که در مورد موزه‌های آستان قدس رضوی نیاز دارند، به راحتی دسترسی پیدا کنند.

رئیس اداره پژوهش و معرفی آثار موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: اطلاعات ارائه شده در این نمایشگر‌ها را می توان در حوزه‌های مختلف مانند معرفی موزه‌ها و گنجینه‌های موزه‌ای، وقف و اهدا، موزه قرآن، موزه آثار اهدایی به رهبر معظم انقلاب، تالار استاد فرشچیان، موزه مرکزی، موزه فرش، موزه مردم‌شناسی، ویدئوکلیپ در معرفی آثار موزه‌ای و... عنوان کرد.

انتهای پیام//ح.ص


به روز رسانی موزه‌های آستان قدس رضوی با راه اندازی نمایشگر‌های لمسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.