نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ترویج اسراف هیچگونه سنخیتی با آموزه‌های والای دینی و اخلاقی نداشته و همواره مذموم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به نقش مهم رسانه‌ها در تولید و توزیع اطلاعات اشاره کرد و گفت: با مطالبه گری رسانه‌ها از مسئولان می‌توان توسعه همه جانبه کشور و رفع مشکلات و موانع را شاهد شد.

عاملی بیان داشت: با قرار گیری در شرایط سخت اقتصادی موجود، دوری از هر گونه تشریفات و اسراف مورد تاکید بوده و تمامی خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی به وظیفه خطیر رسانه‌ها در فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: با راه اندازی کمپین عید نوروز ساده و بی تکلف در فرهنگسازی و ترویج برگزاری مراسماتی بدون هر گونه اسرافیگری تاکید خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: صرف نظر از مشکلات اقتصادی و وضع تحریم‌های سخت توسط دشمنان قسم خورده انقلاب، در هر شرایطی آداب شایسته و بی‌تکلف باید ترویج شده و از برگزاری مراسم‌های پرهزینه خودداری شود.

عاملی ادامه داد: اصحاب رسانه و دستگاه‌های فرهنگی وظیفه بسیار سنگینی را در قبال مقابله با ترویج فرهنگ اسراف داشته و باید با انسجام مناسب در مقابل تمامی اصول غیراخلاقی مقابله نمایند.

به گفته وی رسانه‌ها باید با پرداخت به واقعیت‌های جامعه از هر گونه سیاه‌نمایی که منجر به بروز یاس و نا امیدی در بطن مردم می‌شود خودداری نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یادآور شد: با وجود اینکه در مشکلات اقتصادی قرار گرفتیم، اما باید با بیان واقعیت‌ها به رشد اقتصادی موجود نیز اشاره کرد و زمینه‌های تلاش و امیدواری مضاعف مردم را برای عبور از عرصه‌های سخت فراهم کرد.

انتهای پیام/م

اسراف سنخیتی با آموزه‌های دینی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.