مدیرکل ثبت‌احوال لرستان با بیان اینکه ۸۵ درصد واجدین دریافت کارت هوشمند ملی در استان موفق به انجام این مهم شده‌اند، گفت: تاکنون ۱۴۱ هزار و ۶۹۵ کارت هوشمند ملی برای شهروندان لرستانی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مصطفی امانی‌پور،مدیرکل ثبت‌احوال لرستان با بیان اینکه ۸۵ درصد واجدین دریافت کارت هوشمند ملی در استان موفق به انجام این مهم شده‌اند، گفت: تاکنون ۱۴۱ هزار و ۶۹۵ کارت هوشمند ملی برای شهروندان لرستانی صادر شده است.

مصطفی امانی‌پور  با اشاره به تعداد درخواست‌های صدور کارت هوشمند ملی در لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ هزار و ۵۹۱ درخواست صدور کارت هوشمند ملی به اداره‌کل ثبت‌احوال استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از مجموع درخواست‌های متقاضیان از سال ۹۶ تاکنون، ۱۴۱ هزار و ۶۹۵ کارت هوشمند ملی برای شهروندان لرستانی صادر شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال لرستان با بیان اینکه ۸۵ درصد واجدین دریافت کارت هوشمند ملی در استان موفق به انجام این مهم شده‌اند، افزود: انتظار می‌رود ۱۵ درصد افراد باقی‌مانده دیگر نسبت به مراحل ثبت اطلاعات و دریافت کارت ملی اقدام نمایند.

امانی‌پور بیان داشت: بر اساس اعلام سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور صدور کارت هوشمند ملی تا پایان امسال مهلت دارد و اعتبار کارت‌های نمونه قدیم تمدید نمی‌شود.

وی تأکید کرد: همچنین کارت هوشمند ملی تعدادی از شهروندان صادر شده که شایسته است این افراد برای تحویل به مراکز صدور کارت در استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ب

صدور «کارت هوشمند ملی» برای ۱۴۱ هزار لرستانی

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.