رئیس آموزش و پرورش خرمشهر گفت: ۴۸ مدرسه در خرمشهر پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر علی فر رئیس آموزش و پرورش خرمشهر روزگذشته  در جلسه ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها و تسهیل سفرهای نوروزی گفت: امسال در خرمشهر ۴۸ مدرسه در دو دسته درجه یک و دو برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

وی افزود: از ۴۸ مدرسه ۳۰ مدرسه با ظرفیت ۲۱۷ در دسته درجه یک و ۱۸ مدرسه که شامل ۱۲۴ کلاس است در دسته درجه دو هستند.

مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی خرمشهر با بیان اینکه امکانات مدارس در حال بررسی و کمبودها در حال رفع است، گفت: ۲۲ اسفند تجهیزات شامل کولر، یخچال، پتو و فرش میان مدارس توزیع خواهد شد.

علی فر به کمبودهای محل های اقامتی پیش بینی شده نیز اشاره کرد و افزود: کمبودهای وجود دارد که با میراث فرهنگی به عنوان دبیر و منطقه آزاد اروند در  خصوص رفع آنها مکاتبه شده است.

وی آمار مسافرانی که از اماکن اقامتی آموزش و پرورش در سال گذشته استفاده کرده اند را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد وادامه داد: از این تعداد ۲۰ هزار نفر مردم عادی و ۲۰ هزار نفر کاروان های راهیان نور بودند که با پیش بینی افزایش شمار مسافران در سال ۹۸ امکانات بیشتری نیز مورد نیاز است.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر از دستگاه ها خواست برای تامین اقلامی همچون مواد بهداشتی، پتو و کیسه های زباله با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

کوروش مودت سرپرست فرمانداری خرمشهر نیز علاوه بر ۴۸ مدرسه خرمشهر از آماده سازی شش مدرسه در مینوشهر برای نوروز ۹۸ خبر داد و از رئیس آموزش و پرورش خرمشهر خواست حدود ۱۰ مدرسه دیگر در سطح درجه سه را نیز برای مواقع بحرانی همچون بارندگی آماده کنند.

انتهای پیام/ د

آماده سازی ۴۸ مدرسه در خرمشهر برای نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.