رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان گفت: تلاش می‌کنیم تا در میان تیم‌های آسیایی بهترین رتبه را به دست بیاوریم و راهی المپیک شویم.

طباطبایی: کادر فنی تغییری نخواهد داشت/ هدفمان حضور در المپیک استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبائی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابال استرالیا در پنجره ششم رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 چین گفت: تلاش می کنیم تا بتوانیم بهترین تیم را به مسابقات جام جهانی اعزام کنیم. 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر پادرمیانی اش برای بازگشت ستارگان به تیم ملی بیان داشت : کادر فنی تشخیص می دهد از چه کسی استفاده کند البته ما باید از تمام ظرفیت هایمان استفاده کنیم و مطمئنا با درایتی که کادر فنی دارد ما حتما به این مسئله توجه خاصی داشته باشیم و بتوانیم بهترین ها را در اختیار داشته باشیم  ولی نظم ، ترتیب ، اخلاق و رفتار برای تیم ملی برای ما ملاک است. 

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص هدف تیم ملی در رقابت های جام جهانی بیان داشت: ما تلاش می کنیم تا در میان تیم های آسیایی بهترین رتبه را به دست بیاوریم و راهی المپیک شویم .

او در خصوص غیبت مسئولان ورزش کشور در بازی مقابل استرالیا اظهار داشت: ما از همه عزیزان دعوت کرده بودیم که در این بازی حضور داشته باشند دکتر احمدی حضور داشتند و صالحی امیری و سلطانی فر به دلیل سفر و یا مشغله کاری حضور نداشتند که در خدمت آن ها باشیم. 

طباطبایی در خصوص تیم ملی بسکتبال گفت گفت: بازیکنان تیم ملی سنگ تمانم گذاشتند آن ها یک سال و نیم در اردو بودند همچنین از کادر فنی ، هواداران ، بسکتبال دوستان و جامعه بسکتبال که تاکنون ما را حمایت کردند تشکر می کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان و درباره احتمال تغییر کادر فنی گفت: کادر فنی را تا جام جهانی خواهیم داشت تا با هماهنگی ها بتوانیم به موفقیت برسیم. 


بیشتر بخوانید:

تکلیف تیم‌های آسیایی راه یافته به جام جهانی مشخص شد

میرزایی: بازی مقابل استرالیا آسان نبود

ایران ۸۵ - استرالیا ۷۴ / صعود آسمان خراش‌های ایران با شکست تیم چهارم المپیک به جام جهانی قطعی شد

نیکتاش:همه بازیکنان برای برد تلاش کردند

مربی تیم ملی بسکتبال استرالیا: بازیکنانم تلاش زیادی برای پیروزی انجام دادند


انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس فدراسیون بسکتبال درباره این رشته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار