هافبک تیم سایپا گفت: تراکتورسازی در بازی با تیم ما به جز یک تا ۲ ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری نداشت.

رضاوند: تراکتورسازی مقابل سایپا موقعیت گل نداشت/ وضعیت درست نشود بازهم‌تمرین‌نمی کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آرش رضاوند درباره تساوی بدون گل تیم‌های سایپا تهران و تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی بود و فکر نمی‌کنم تراکتورسازی به جز یک تا ۲ ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری داشت. خیلی خوب بازی کردیم و با وجود اینکه حریف هزینه زیادی انجام داده است جوان‌های با انگیزه سایپا عملکرد خوبی داشتند. با این وضعیتی که تیم دارد مساوی هم نتیجه بدی نیست.

او درباره شکست سایپا برابر الریان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: مقابل الریان هم خوب بازی کردیم، اما دقیقه ۹۰ همه چیز را از دست دادیم. تفاوت سایپا با این تیم قطری یک توپ بود که دقیقه ۸۶ ضربه ساموئل به تیر خورد، اما ضربه سباستین سوریا گل شد. اگر ضربه سارفو گل می‌شد در شرایطی که همه تصور می‌کردند راحت به الریان می‌بازیم این تیم را شکست می‌دادیم. خود بازیکنان الریان می‌گفتند از خوب بودن تیم سایپا شوکه شده اند.

رضاوند درباره تاثیر مشکلات تیم سایپا روی شکست این تیم از الریان اظهار داشت: برای آن بازی واقعا شرایط خاصی داشتیم، اما در زمین ثابت کردیم مشکلات همیشه در فوتبال دخیل نیست. هرچند چنین مشکلاتی تاثیرگذار است. بازی ما با الریان هفت شب تمام شد و ساعت ۶ صبح به تهران بازگشتیم. ۱۲ ساعت سرپا بودیم. امروز هم با وجود اینکه چهار جلسه تمرین نکرده بودیم بهترین بازی را ارائه دادیم.

هافبک تیم سایپا اظهار داشت: مسئولان‌ باشگاه به قول هایشان عمل نکرده اند. هر بازیکن سایپا خرج ۳ تا ۴ خانواده را می‌دهد و شب عیدی مشکلات زیادی داریم. باید به تیم سایپا رسیدگی شود چراکه جوان‌های باکیفیتی کنار هم جمع شده اند و در سال‌های آینده باز هم از همین‌تیم امثال علی قلی زاده و مهدی ترابی بیرون می‌آیند.

رضاوند درباره زمان پایان اعتصاب تمرین از سوی بازیکنان سایپا بیان کرد: علی دایی پس از بازی با تراکتور به رختکن آمد و گفت تا فردا (دوشنبه) خبر‌های خوبی می‌شنوید. باید تا فردا صبر کنیم، اما اگر وضعیت درست نشود باز هم تمرین نمی‌کنیم. 


بیشتر بخوانید:

سایپا صفر - تراکتورسازی صفر/ نارنجی پوشان ترمز تراکتور را کشیدند

سایپا - تراکتورسازی؛ علی دایی با دل پُر و دست خالی مقابل کاپیتان‌های تیم ملی

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

صحبت های رضاوند بعد از تساوی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار