مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:طرح نوروزی نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی از ۲۵ اسفند در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل که در دوره آموزشی نماز ویژه امامان جماعت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان اردبیل سخن می‌گفت: اظهار کرد:در طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۷ الی ۱۷ فروردین ۹۸ اجرا خواهد شد نظارت ویژه‌ای به آراستگی، وضعیت بهداشتی، وسایل گرمایشی و سرمایشی نمازخانه‌های بین راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می‌شود.

وی فعالیت ۱۳ مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را یادآور شد و تصریح کرد: ۱۳ مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد درحال ساخت است و ۱۴ مجتمع دیگر نیز مراحل استعلام خود را سپری می‌کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل از افتتاح فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار با سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد تومانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد افزود: در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نورانی و ارزشمند نماز در فاز دوم این پایانه نمازخانه‌ای به وسعت ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز از تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در توسعه و ترویج نماز قدردانی کرد و گفت: این اداره کل از نظر شاخص‌های ارزیابی عملکرد در امر فریضه الهی و آسمانی نماز جزء دستگاه‌های برتر استان اردبیل است.

عبدی بر نظارت به نمازخانه‌های بین راهی، فرهنگ سازی بین مسافران و رانندگان برای ادای نماز اول وقت، توانمند سازی ائمه جماعات و لزوم بهره گیری از شیوه‌های نوین در جهت دعوت همگان بخصوص جوانان به نماز تاکید کرد و از برگزاری چهارمین اجلاس سراسری نماز طی هفته آینده در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۳ مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل

برچسب ها: راهداری ، نمازخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.