نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۳ کیلومتر روشنایی در جاد‌ه‌های استان اردبیل ایجاد شده و عملکرد اداره راهداری استان در این زمینه قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صد یف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۱۵۳ کیلومتر در جاده‌های استان اردبیل روشنایی ایجاد شده که عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قابل توجه است.

وی با اشاره به این که اعتبارات ویژه‌ای برای ایمن‌سازی جاد‌ه‌های اردبیل اختصاص یافته است بیان کرد: ایجاد سیستم‌های روشنایی در جاده‌های استان اولویت اساسی است و در این زمینه اردبیل نسبت به بیشتر استان‌های کشور پیشرفت قابل توجهی داشته است و این امر بسیار حائز اهمیت است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که برای برخی جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل ردیف ملی در نظر گرفته شده است افزود: خوشبختانه راه‌های استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشت و اختصاص اعتبارات تحول عظیمی در این زمینه به وجود می‌آید که امیدواریم اقدامات لازم سرعت بگیرد.

بدری گفت: ۱۲ کیلومتر روشنایی در جاده‌های استان اردبیل در حال اجرا است و انتظار می‌رود شاهد تحول عظیمی در جاده‌های استان باشیم چرا که این امر حائز اهمیت است.

وی از افزایش اعتبار پروژه‌های راهسازی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این زمینه اعتبارات مناسبی تخصیص یافته که تحول عظیمی در توسعه پروژه‌های راه استان رقم خواهد زد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای ساماندهی جاده‌های استان در نظر گرفته شده به طوری که برای بسیاری از جاده‌های استان ردیف ملی در نظر گرفته شده که این امر دستاورد خوبی است و اقدامات خوبی در ساماندهی جاده‌های استان انجام می‌شود.

بدری با اشاره به این که یکی از پیگیری‌های مهم نمایندگان مجلس برای اختصاص قیر رایگان به جاده‌های روستایی و اصلی استان بود گفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام یافته و قیر رایگان به جاده‌های استان اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به این که ۹۹ درصد سفر در استان اردبیل به صورت حمل و نقل جاده‌ای است افزود: ضروری است در اردبیل بزرگراه اضافه یابد و جاده‌ها ساماندهی شود که هم‌اکنون نیز در این زمینه اقدامات خوبی را شاهد بوده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها و نگهداری جاده‌های استان اردبیل اقدامات قابل قبولی انجام یافته و انتظار می‌رود اعتبارات این حوزه افزایش یابد تا شاهد تحول خوبی در این زمینه باشیم.

بدری گفت: با توجه به این که در آستانه تعطیلات عید نوروز هستیم، ساماندهی جاده‌های استان یک اولویت اساسی است تا گردشگران امنیت کامل در جاده‌های استان داشته باشند.

انتهای پیام/ح

۹۹ درصد سفر در استان اردبیل به صورت حمل و نقل جاده‌ای است

برچسب ها: راهداری ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.