مدیر کل کمیته امداد اردبیل:

۷۵ هزار نیازمند استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل ۷۵ هزار نیازمند استان را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل ۷۵ هزار نیازمند استان را تحت پوشش قرار داده است و ۴۵هزار نفر نیز تحت پوشش  بهزیستی و مؤسسات خیریه استان هستند‌.

وی افزود: باتوجه به بررسی‌های صورت‌گرفته کارشناسان مسائل اجتماعی ۲۵۴ هزار نیازمند در استان شناسایی شده‌اند که تنها ۵۰درصد از آنان تحت پوشش و مستمری‌بگیر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل ادامه داد : با وجود مشکلات اقتصادی، کمک‌های مردم نوع‌دوست و خیّر اردبیل نسبت به سال گذشته ۳۰درصد افزایش یافته است که قطعاً با افزایش معضلات اقتصادی و اجاره بهای منازل مددجویان،  کمیته امداد استان بیش از پیش به کمک خیرین استان نیاز دارند.

وی اضافه کرد: امروز یکی از مشکلات کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص خانواده‌های نیازمند خارج از پوشش  استان است که در این زمینه لازم است مؤسسات خیریه پیشقدم باشند و کمیته امداد نیز در حد توان خود به این افراد -که بیشتر جوانان و افراد دارای آسیب‌های اجتماعی هستند- یاری خواهد رساند.

دشتی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته پانزدهم اسفند ماه در مدارس  استان شاهد برگزاری جشن نیکوکاری خواهیم بود که طبق آمار، سال گذشته دانش‌آموزان استان ۱۷ میلیون تومان کمک کردند که به دست دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه رسید‌؛ شانزدهم اسفندماه نیز در میادین اصلی شهر و پایگاه‌های کمیته امداد و هفدهم اسفند ماه نیز مصلی‌ها محل جم‌ آوری کمک‌های مردمی و خیرین استان خواهند بود تا بتوانیم در کمترین زمان  این کمک‌ها را به دست نیازمندان استان برسانیم و شعار «عیدی برای همه» محقق شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.