ماموران انتظامی شهرستان‌های عباس آباد و آمل سه سارق سابقه دار با ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل یک سارق سابقه دار را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این سارق در بازجویی‌های فنی و تخصصی تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد، گفت: مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه این متهم کشف و سارق حرفه‌ای نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حامد ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد نیز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، فردی را که دارای سابقه سرقت نیز بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد، افزود: همدست متهم و یک مالخر اموال مسروقه در عملیاتی غافلگیرانه نیز دستگیر شدند.

وی در خاتمه، از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبرداد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ک


دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.