اعضای باند سارقان منزل با ۱۹ فقره سرقت در ساری دستگیر شدند.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین سرقت منزل در مرکز استان به خصوص در ایام پایانی هفته، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همچنین بررسی صحنه‌های سرقت، ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، سارق یا سارقان پس از اطمینان از خالی بودن منازل در فرصتی مناسب با استفاده از شگرد‌های خاص منازل شهروندان را مورد دستبرد قرار داده و به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم و با ارزش اقدام می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی ۲ سارق منزل و ۳ مالخر دریافتند، این افراد با تشکیل باند سرقت اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کنند.

سرهنگ مفخمی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضائی، ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی ضربتی اعضای این باند را دستگیر کردند که این افراد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و ۱۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشریح صحنه‌های سرقت با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

 کشف ۱۹ فقره سرقت در ساری

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.