معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۲ سارق آپارتمان‌های خالی از سکنه با ۱۹ فقره سرقت در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۲ سارق آپارتمان‌های خالی از سکنه با ۱۹ فقره سرقت در ساری خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل آپارتمانی خالی از سکنه در ساری، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارقان را شناسایی کردند.

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران افزود: سارقان که پس از اطمینان از خالی بودن برخی از منازل آپارتمانی مورد هدف آنان، با تخریب درب و سایر شگرد‌های حرفه ای، اقدام به سرقت اجناس گران قیمت از این منازل می‌کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۹ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ساداتی از دستگیری ۳ مالخر اموال مسروقه که با متهمان همکاری داشتند در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از شهروندان خواست: ضمن نصب حفاظ مقاوم بر روی دیوار‌ها و پنجره‌های منزل خود، به هنگام ترک منزل برای مدت‌های طولانی، آن را به قفل‌های مطمئن و شب بند مجهز کرده و حتی المقدور از همسایگان و اقوام مورد اطمینان برای مراقبت از منزلشان کمک بگیرند.

وی یکی از مهمترین موضوعات مهم در توسعه امنیت پایدار برشمرد و به شهروندان توصیه کرد: صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان آپارتمان‌های خالی از سکنه در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.