رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت : تمامی مجروحان حادثه تروریستی زاهدان که به اصفهان اعزام شده بودند از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت : اقدام فوری پرسنل این مرکز در رسیدگی به مجروحان حادثه تروریستی جاده زاهدان-خاش، منجر به کاهش عوارض ناشی از حادثه شد.

وی افزود : من به نیابت از مردم اصفهان و خانواده‌های مجروحان حادثه، مراتب قدردانی خود را از مدیریت و کارکنان عملیاتی مرکز اورژانس زاهدان که در دقایق اول پس از وقوع حادثه بر بالین مصدومان حاضر شده و با اقدامات علمی باعث کاهش حداکثری عوارض و آسیب‌ها و در نتیجه نجات جان مجروحان شدند اعلام می‌کنم.

راستین اضافه کرد:هم اکنون تمامی مجروحان اعزامی به اصفهان از بیمارستان مرخص شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، تیم‌های درمانی بیمارستان‌های خاتم الانبیاء و علی ابن ابیطالب زاهدان و فرماندهی و کادر بهداری قرارگاه قدس جنوب شرق که در کنار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان باعث هم افزایی و هماهنگی بین بخشی شده اند تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ت

مرخص شدن مجروحان حادثه تروریستی خاش_زاهدان از بیمارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
چطور به این زودی مرخص شدن ! کسانی که این مجروحین رو دیده بودن میگفتن کاش اینها هم شهید شده بودن از بس وضعیت جسمی شون بد و داغون بود
آخرین اخبار