با تلاش پلیس آگاهی باند حرفه‌ای سارقان خودرو‌های پراید در شهر زابل متلاشی و ۱۰ فقره سرقت کشف شد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان پراید با ۱۰ فقره سرقت در زابلسرهنگ احمد ثمره حسینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت : در پی گزارش ۲ فقره سرقت خودر‌های پراید در خیابان پرستار شهر زابل تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شد.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دوربین‌های مداربسته محدوده یکی از سرقت ها، ۲ متهم این پرونده را شناسایی کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات فنی متهمان را که تنها ۱۷ سال سن دارند شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی آن‌ها را در حال پرسه زنی با یک دستگاه موتور سیکلت در محدوده میدان"بشیرالله" شهر زابل دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهمان نوجوان در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۱۰ فقره سرقت پراید در سطح شهر زابل به سرکردگی فردی ۳۷ ساله اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات با همکاری خوب دادستان شهرستان زابل سرکرده ۳۷ ساله این باند و ۲ مالخر دیگر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو شامل ۱۳ حلقه لاستیک خودروی پراید، ۷ عدد رینگ خودروی پراید، ۳ کاپوت خودروی پژو، ۶ عدد باطری خودرو، ۳ داشبورت خودروی پراید، ۲ عدد گلگیر خودرو پراید، ۲ عدد ضبط خودرو، ۱ عدد فرمان خودرو، ۳ پدال خودرو، ۶ عدد دیسک و صفحه خودرو، ۴ عدد آینه بغل خودرو کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: متهمان در بازجوئی‌های تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت خودرو‌های پراید در خیابان پرستار و زال و اوراق کردن آن‌ها در یکی از روستا‌های حاشیه شهر اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل در پایان با تقدیر از حمایت‌های خوب دادستان شهرستان در کشف جرائم و تسریع در روند رسیدگی پرونده مجرمان حرفه‌ای از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت خودرو جدی بگیرند:

ضمن تجهیز خودرو به وسایل ایمنی بازدارنده، از پارک خودرو در کوچه‌ها و معابر خلوت و تاریک پرهیز کنید.

 از رها کردن خودرو، بدون بستن درب آن حتی برای یک لحظه خودداری و شک نکنید که سارقان برای سرقت در این لحظات از سرعت عمل بالایی بر خوردارند.

در توقف‌های کوتاه مدت شیشه خودرو را بالا برده و درب‌ها را قفل کنید، هنگام ترک خودرو از بسته بودن درب‌ها و شیشه اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام/گ

انهدام باند حرفه‌ای سارقان پراید  در زابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار