مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: زنان ۴۵ واحدتولیدی و صنعتی را در قزوین مدیریت می‌کنند که باید آن را از افتخارات اقتصادی استان دانست.

‍ زنان در قزوین ۴۵ واحدصنعتی را مدیریت می‌کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری در نشست مشترک با زنان بازرگان، کارآفرین و فعال اقتصادی با بیان اینکه زنان در قزوین ۴۵ واحدصنعتی را مدیریت می‌کنند، گفت: برخی از مشکلات زنان کارآفرین مربوط به حوزه قانونگذاری است و باید به صورت کلان مورد بررسی قرار گیرد.

ربیعی افزود: موضوعی که همواره باید در کنار مشکلات قانونگذاری مورد توجه باشد، اجرای صحیح و دقیق قوانین و مقررات است که مدیران دستگاه‌ها در این زمینه نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: جرات و خطر پذیری زنان در عرصه اقتصاد و صنعت باعث شده است تا توانمندی زنان همواره مورد توجه جامعه اقتصادی قرار گیرد.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری به آزادسازی گمرکات و مساعدت‌های مالیاتی در حوزه کارآفرینی زنان اشاره کرد و گفت: به طور حتم با مساعدت دستگاه‌های متولی می‌توان بخش اعظمی از مشکلات حوزه کارآفرینی زنان را از میان برداشت و این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ربیعی یادآور شد: با تاکید وزارت کشور در حال جمع آوری مشکلات و موانع تولیدی زنان فعال در حوزه اقتصاد هستیم تا بتوانیم به صورت یکجا و متمرکز برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

۳۰۰ زن بازرگان، کارآفرین و فعال در حوزه اقتصادی استان قزوین فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

فعالیت ۳۰۰ زن بازرگان، کارآفرین و فعال در حوزه اقتصادی استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار