فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی چهار روزه از اول اسفند تاکنون در جنوب این استان ۲۵ نفر زخمی داشته است.

تصادفات رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان ۲۵ مجروح برجا گذاشت به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ یدالله ستوده  اظهار داشت: این خسارات انسانی در ۱۹ حادثه رانندگی جاده‌های جنوب این استان وارد شده است، اما خوشبختانه در این مدت فوتی نداشتیم.

وی گفت: سرعت زیاد، توجه نکردن به جلو، انحراف و تجاوز به چپ و رعایت نکردن حق تقدم عمده علل بروز تصادف در این مدت بوده است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ترافیکی نوروزی خبر داد و افزود: طرح نوروزی پلیس راه از ۲۵ اسفند در محور‌های ارتباطی این استان آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح تمام پایگاه‌های ثابت و سیار پلیس با کمک تیم‌های گشت پلیس راه وضعیت ترافیکی جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان را رصد می‌کنند.
ستوده اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

تصادف در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار