معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: پروژه‌ها و ایجاد زیرساخت، راه‌های روستایی، کانال‌های آبرسانی کشاورزی باید سریع تر انجام گیرد.

ضرورت تأسیس و راه‌اندازی بوم گردی‌ها در مناطق روستاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر رزم‌جو معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه دیدار با مسئولان شهرستان گرمسار و بازدید از غار نمکی این شهرستان گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستایی منطقه گرمسار  باید احصاء شوند تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی گردشگری در این منطقه باشیم و زمینه‌های ایجاد اشتغال پایدار روستایی و موفقیت‌های حاصل از این اقدام در گرمسار فراهم است.

وی با تأکید بر ضرورت تأسیس و راه‌اندازی بوم گردی‌ها در مناطق روستایی،افزود: امیدواریم مسئولان شهرستانی و استانی درراه تسهیل این امر گام‌های اساسی بردارند.

رزم جو گفت: اعطا و جذب تسهیلات با اعتبار ۲۰میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال روستایی در استان سمنان و همچنین کسب مقام دوم در شاخص جذب اعتبارات کشوری نشان می‌دهد استان نگاه خوبی به مشاغل روستایی دارد.

انتهای پیام / گ

حضور معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.