فولادوند گفت: مدارس غیردولتی در تربیت نسل آینده موثر هستند و امروزه به عنوان یاور آموزش‌وپروش فعالیت می‌کنند.

مدارس غیردولتی یاور آموزش و پرورش استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عبد الرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در اولین نمایشگاه دستاورد‌های مدارس غیردولتی که در مصلای تهران صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه دستاورد ۳۰ ساله مدارس غیردولتی را نمایش می‌دهد، مدارسی که امروزه به عنوان یاور آموزش‌وپروش فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مدارس غیردولتی باری از دوش آموزش و پرورش بر می‌دارند و در تربیت نسل آینده موثر خواهند بود، این نمایشگاه دسترنج مدارس غیردولتی شهر تهران را به نمایش می‌گذارد، اما الگویی برای کل کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با تشریح جزئیات این نمایشگاه گفت: شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی در این نمایشگاه شرکت کردند و با حمایت سازمان مدارس غیردولتی و روسای آموزش و پرورش مناطق ۱۹ گانه شهر تهران کار پیش رفت.

عبدالرضا فولادوند بیان کرد: از مدارس غیردولتی که بی‌توقع و بدون توجه به ناملایمات‌ها کار می‌کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم این حرکت نقطه شروعی برای مدارسی باشد که امروز کار خود را تعطیل کرده‌اند.

در ادامه علی سمیعی رئیس شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی بیان کرد: شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی شهر تهران با ایجاد این نمایشگاه آمادگی دارد تجارب تلاش های خود را در عرصه برگزاری نمایشگاه در اختیار دیگر استانها قرار دهد و امروز یکی از انتظارات موسسان با برگزاری نمایشگاه عملیاتی شد.

وی ادامه داد: امید داریم تا در این نمایشگاه فعالیت موسسان با بهره گیری از تجارب دیگران در زمینه صنایع آموزشی و دستاوردهای فرهنگی با قوت بیشتر دنبال شود.

انتهای پیام/

افتتاحیه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار