هنرمند استان چهارمحال و بختیاری، عنوان بازیگر اول زن در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کرد.

بازیگر شهرکردی جایزه جشنواره تئاتر فجر را کسب کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری؛ آرزو عبدالهی هنرمند استان چهارمحال و بختیاری، عنوان و جایزه بازیگر اول زن سی و هفتمین جشنواره بین‎المللی تئاتر فجر بخش تئاتر ایران یک، را برای بازی در نمایش «آنشرلی با مو‌های خیلی قرمز» به دست آورد.

این نمایش به نویسندگی فراز مهدیان و کارگردانی امیربهاور اکبرپور، کاری از گروه نمایش خورشید است که به بخش مسابقه تئاتر صحن‌های ایران یک در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد و ۲۸ بهمن امسال در تالار حافظ تهران به روی صحنه رفت.

سید مهدی حسام الذاکرین، مائده رفیعی و مهرداد حبیبیان هم در نمایش «آنشرلی با مو‌های خیلی قرمز» ایفای نقش کردند.

موضوع این نمایش؛ خواهر و برادری به اسم ماریلا و متیو است که تصمیم می‌گیرند سرپرستی پسر بچه‌ای را به عهده بگیرند، اما بجای آن پسر بچه، دختر بچه‌ای به اسم آنشرلی وارد خانه شان می‌شود ...

این نمایش پیش از این به عنوان یکی از آثار برگزیده در بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شده بود.

سی و هفتمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر از ٢٢ بهمن امسال تا ۴ اسفندماه جاری در بخش‌های تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی، تئاتر ملل و استانی، و همراه با مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر، پوستر تئاتر، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار گردید.

اختتامیه این جشنواره هم شامگاه گذشته شنبه ۴ اسفند ۹۷ و با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ز

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار