رئیس پلیس فتا هرمزگان ازشناسایی و دستگیری متهمی که طی تماس تلفنی با تعدادی از شهروندان خود را افسر پلیس فتا معرفی می‌کرد، خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ علی اصغر افتخاری رئیس پلیس فتا استان هرمزگان ازشناسایی و دستگیری متهمی که طی تماس تلفنی با تعدادی از شهروندان خود را افسر پلیس فتا معرفی می‌کرد، خبرداد.

وی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان بندرعباس به پلیس فتا مبنی بر تماس تلفنی فردی ناشناس با عنوان افسر پلیس فتا، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 رئیس پلیس فتا استان هرمزگان افزود: برابر اظهارات شاکی، فرد ناشناسی طی تماس تلفنی به این شهروند اعلام کرده بود که از افسران پلیس فتا است و از وی شکایت شده است و باید به صورت حضوری به مرکز پلیس فتا مراجعه کند.

سرهنگ علی اصغر افتخاری گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی، و همچنین تحقیقات تکمیلی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مرکز پلیس فتا انتقال داده شد.

وی افزود:متهم در بازجویی به‌عمل‌آمده، با روبه‌رو شدن با ادله جرم لب به اعتراف گشوده و معترف شد با توجه به اینکه تبلیغات وی از سایت شاکی حذف شده است برای انتقام‌جویی دست به این عمل زده است.

 رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به مجرمان سایبری هشدار داد: جعل عنوان پلیس تحت هر شرایطی جرم محسوب می‌ شودو با افراد خاطی برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

سرهنگ علی اصغر افتخاری گفت: شهروندان در صورت مواجه با موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق سایت پلیس فتا و بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی و شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۲۵۹۶۴ اطلاع دهند تا برای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ف

پلیس فتای قلابی در هرمزگان دستگیر شد

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.