رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: باتوجه به آغاز بارندگی ازشب گذشته و لغزنده شدن جاده ها، می‌طلبد رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.  

جاده‌های استان لغزنده است؛ رانندگان احتیاط کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، سرهنگ محمدحیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: در اکثر محور‌های استان شاهد بارش باران و لغزندگی جاده‌ها هستیم از این رو رانندگان باید با نهایت صبر و حوصله به رانندگی بپردازند.

وی اطمینان از سالم بودن لاستیک خودرو‌ها و معیوب نبودن سیستم ترمز را یادآور شد و افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی دیگر نکته ایست که رانندگان باید مدنظر داشته باشند.

سرهنگ حیدری همچنین به علل عمده تصادفات روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ارتکاب تخلف سبقت ممنوع و انحراف به چپ در راه‌های فرعی و اصلی دوطرفه، منجر به وقوع خطرناک‌ترین نوع تصادف یعنی رخ به رخ می‌شود که رانندگان باید در این خصوص نهایت دقت را به خرج دهند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه بیان کرد: خط قرمز گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه استان سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است که با آن‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ز

 

بارش باران و لغزندگی جاده‌ها در استان کرمانشاه

برچسب ها: اب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.