رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه نسبت به بروز یخ بندان در خیابان و همچنین احتمال افزایش وقوع تصادفات در معابر هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : با توجه به اینکه دمای هوا شبانه در مناطق مختلف استان به زیر صفر می‌رسد از این رو بسیاری از معابر دچار یخ‌زدگی و لغزندگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است شهروندان از انجام تردد‌های غیرضروری در سطح معابر خودداری کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال لیزخوردن خودرو‌ها در معابر وجود دارد توصیه ما به رانندگان این است که برای جلوگیری از تصادفات حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی مناسب را با خودرو‌های مقابل رعایت کنند.

شیری ادامه داد: در صورت بروز هر نوع نقص فنی و همچنین تصادف لازم است رانندگان خودروی خود را متوقف کرده و ضمن ایمن‌سازی اطراف، خودرو را به منتهی الیه سمت راست مسیر هدایت کنند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه هنگام یخ‌زدگی و لغزندگی معابر احتمال وقوع تصادف افزایش می‌یابد، گفت: رانندگان باید توجه داشته باشند که از پارک کردن خودرو خود در حاشیه معابر و راه‌های اصلی خودداری کنند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس راهور در سطح شهر گفت: تیم‌های مختلفی از پلیس راهنمایی و رانندگی در هماهنگی با عوامل شهرداری نسبت به شناسایی معابر نیازمند شن پاشی اقدام خواهند کرد.

شیری همچنین به عابران پیاده نیز توصیه کرد؛ هنگام عبور از عرض خیابان جوانب ایمنی را رعایت کرده تا لغزندگی معابر سبب تصادف وسایل نقلیه عبوری با آنان نشود .

 

 

انتهای پیام/د

دمای هوا شبانه در مناطق مختلف استان به زیر صفر می‌رسد

 

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.