استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روز مهندس، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار و نوآوری برای پیشرفت و سازندگی کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفند روز مهندس، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم
بدون شک نامگذاری ۵ اسفند، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی شاعر، فیلسوف، متکلم، فقیه، دانشمند، ریاضی دان و منجم برجسته ایرانی سده هفتم هجری به نام روز مهندس، نشانگر اهمیت این روز در برنامه ریزی‌ها کلان کشوری دارد.
از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا به امروز، فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای در حوزه مهندسی صورت گرفته و در واقع مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آرای مطروحه در عرصه‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه پایدار یاری کنند.
روز مهندس در واقع روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه ورزی و عملگرایی در جهت پیشرفت و سازندگی کشور است.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/ز

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز مهندس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار