دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ثلاث باباجانی در این شهرستان راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،با حضور کیکاووس جلیلیان سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه و صادق خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان افتتاح و کیومرث اعظمی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

جلیلیان در دیدار با فرماندار ثلاث باباجانی، راه اندازی نمایندگی این اداره کل در شهرستان ثلاث را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت‌های طبیعی شهرستان و برنامه ریزی مناسب شاهد رونق گردشگری منطقه باشیم.

وی برنامه ریزی برای ثبت جهانی حریم منظری اورامانات را یکی از اهداف و برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: تحقق این اتفاق می‌تواند گردشگری اورامانات را متحول کند.

سرپرست گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه از فرماندار شهرستان خواست تا با حمایت از اداره تازه تاسیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شرایط لازم را برای حرکت به سمت توسعه گردشگری شهرستان ثلاث باباجانی هموار نماید.

همچنین صادق خدادادی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با ابراز خرسندی از تشکیل این اداره و رویت تاسیس آن، تصریح کرد: ثلاث باباجانی ویژگی‌های خاص خود را دارد به لحاظ وسعت سومین شهرستان استان است که دارای ظرفیت‌های ممتازی به ویژه در حوزه گردشگری است که تا کنون مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه طبیعت ثلاث بکرترین طبیعت در منطقه اورامانات است، بر لزوم ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه ریزه به عنوان یک فرصت گردشگری ممتاز تاکید کرد.

خدادادی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه گردشگری کاری در شهرستان صورت نگرفته است، ضرورت توجه ویژه‌تر به گردشگری به عنوان یک فرصت برای رونق منطقه را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با ابراز خرسندی از تاسیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان به عنوان یک مطالبه عمومی، اظهار داشت: امیدوارم با تلاش بیشتر و برنامه ریزی مناسب اتفاقات مثبتی در راستای توسعه شهرستان در آینده شکل بگیرد .

 

 

انتهای پیام/د

دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.