حیدری گفت:بر اساس تفاهم نامه میان بهزیستی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم،طرح احسان ماندگار (هبه)از ابتدای اسفند آغاز شده و تا۲۰اسفندماه نیز در این استان ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،احمد حیدری معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: بر اساس تفاهم نامه میان بهزیستی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، طرح احسان ماندگار (هبه) از ابتدای اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه نیز در این استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در سال‌های گذشته نیز اجرایی شده و با استقبال خوب شهروندان قمی مواجه شده است،گفت: از همشهریان درخواست می‌نماییم لوازم خانگی برقی شامل یخچال، ماشین لباس شویی، تلویزیون، جاروبرقی، فرش و لوازمی که سالم و قابلیت استفاده را دارند برای تامین وسایل خانگی مورد نیاز خانواده‌های تحت پوشش اهدا نمایند.

حیدری ادامه داد: کالا‌های خانگی اهدایی خانواده‌ها در این طرح توسط کارشناسان ارزیابی می‌شود و بعد از تایید لازم نسبت به انتقال و تحویل به مددجویان نیازمند اقدام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت مددجویان و خانواده نیازمندان مورد تاکید این اداره کل است،اضافه کرد: شهروندان جهت مشارکت در این طرح ضمن تماس با شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری قم اقلام مازاد و قابل اهدای خود را اعلام می‌نمایند و کارشناس ارزیاب طرح با کارت شناسایی مشخص به منازل شهروندان مراجعه نموده و کالای اهدایی را ارزیابی می‌نماید.

انتهای پیام /ح

شهروندان قمی در طرح احسان ماندگار شرکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار