تیم والیبال کاله مازندران پس از پیروزی ارزشمند دیدار هفته گذشته خود در اردکان، عصر فردا یکشنبه ۵ اسفند در آمل به مصاف تیم خاتم اردکان می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نخستین دیدار کاله مازندران وخاتم اردکان یزد چهارشنبه یکم اسفند در اردکان برگزار شد و شاگردان جوان وگمنام بهروز عطایی با نتیجه  ۳ بر ۲ میزبان عنوان دار و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران را شکست دادند.

تیم والیبال کاله مازندران پس از این پیروزی ارزشمند، عصر فردا (یکشنبه) در آمل برای کسب دومین پیروزی و صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر به مصاف تیم خاتم اردکان می‌رود.

دومین دیدار این دو تیم فردا ساعت ۱۶ به میزبانی تیم کاله مازندران درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می‌شود.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران هم درآستانه بازی حساس تیمش برابرخاتم اردکان گفت: بازی سختی قطعا خواهد بود و خاتم برای پیروزی تلاش خواهد کرد و این تیم با همه توان به میدان خواهد آمد.

وی افزود: پیروزی در بازی اول وآن هم درخانه تیم مدعی مثل خاتم کار آسانی نبود وبازیکنان ما، واقعا دست به کاربزرگی زدند که توانستند این تیم را با تمام ستاره هایش وجو نابرابری که در سالن بود، شکست دهند.

عطایی گفت: ما در آمل با حمایت تماشاچیان خودمان که امیدزیادی دارد دربازی عصریکشنبه بیشتر از بازی‌های دیگر به سالن خواهند آمد از کاله حمایت خواهند کرد، امیدوارم که با حمایت تماشاگران وروز خوب بچه ها، بتوانیم خاتم را درآمل با شکست بدرقه کنیم.

فدراسیون والیبال اعلام کرد: ایگور کولاکوویچ  سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا با سفر به شهر آمل تماشاگر دیدار دو تیم کاله مازندران و خاتم اردکان خواهد بود.

انتهای پیام/ م

خیز بلند کاله مازندران برای دومین برد مقابل اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.