سردار شکارچی پیرامون مذاکره با پاکستان درباره تروریست‌ها گفت: نتایج مذاکرات و اقدامات تهران و اسلام آباد را به زودی خواهیم دید.

سفر‌های سعودی‌ها به هر کشوری با نیت تضعیف انقلاب اسلامی است/به زودی نتایج مذاکرات ایران و پاکستان را خواهیم دیدسردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستادکل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه انقلاب ما با خون شهدا زنده است و حیات دارد، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح خودشان را وقف انقلاب و اسلام کرده و این برای ما برکت است.

سخنگوی ارشد ستادکل نیرو‌های مسلح پیرامون مذاکره با پاکستان درباره تروریست‌ها ادامه داد: دولت ایران و پاکستان اقداماتی را شروع کرده و به زودی نتایج آن را خواهیم دید.

وی با تاکید بر اینکه تروریست‌ها ابزار دست صهیونیست ها، آمریکا، سعودی‌ها و امارات هستند، تصریح کرد: تروریست‌ها جاهل و نادان هستند و اربابانشان آن‌ها را هدایت و ابزار دست این کشور‌ها هستند.

سردار شکارچی پیرامون اهداف سفر ولیعهد عربستان به پاکستان گفت: سفر‌ سعودی‌ها به هر کشوری با نیت تضعیف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سعودی‌ها دشمنان انقلاب اسلامی بوده و با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها پیوند خورده و هم قسم شده اند، ادامه داد: حکومت آل سعود و امارات جهان اسلام را به اغتشاش می‌کشند و تروریست‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
جواب ال سعود و امارات زود بدهید
آخرین اخبار